یه امتحان دیگه هم پر




















Blog . Profile . Archive . Email  


وبلاگ شخصی وحید بهرامی

می خواهم خاطرات و افکارم را بنویسم.

 امروز امتحان ادبیات فارسی داشتیم. یه امتحان دیگه هم از امتحانامون کم شد. امتحان سختی نبود ولی یه سوال رو همچین پیچونده بودن که من موندم توش و نتونستم جواب بدم. امتحان ریاضی مون که روز شنبه بود موکول شد به 30. حالا هم باید بشینم و خودم رو برای امتحان فیزیک آماده کنم. فقط 5 تا امتحان مونده تا از شر مدرسه راحت بشم. البته با این درسی که من می خونم تابستون هم مدرسه پا پیچم می شه. تو رو خدا برای تموم بچه مدرسه ای ها دعا کنید. امروز بعد از ظهر که یه نگاه کردم به آکواریم کلی حال گرفته شد. نفهمیدم کدوم یکی از این ماهی های از خدا بی خبر کله شارک بیچاره رو با یه گاز گنده به دو نیمه نا مساوی تقسیم کرده بودن.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در چهار شنبه 17 خرداد 1391برچسب:امتحان های آخر, امتحان پر, آکواریوم, حرف خودمونی,ساعت 17:10 توسط وحید| |


Power By: LoxBlog.Com