تا حالا دقت کردید؟




















Blog . Profile . Archive . Email  


وبلاگ شخصی وحید بهرامی

می خواهم خاطرات و افکارم را بنویسم.

 تا حالا دقت کردید ....

وقتی میری سر جلسه امتحان ریاضی خوندی در حد لالیگا، روحیه در حد بوندسلیگا تمام سوالات رو حل می کنیم بعدش که برگه امتحان رو می بینی شدی دو و ملعم رو تموم فرمول ها و اعدادت یه خط قرمز کشیده.
وقتی معلم یه سوالی که می پرسه و تو بلد هستی، بالا پاین می پری، من من و ماما و عرعر و قاقار می کنی، تو سر و کله خودت می زنی ، می ری وسط کلاس داد می زنی، معلم انگار کر و کور شده و تو رو نمی بینه ولی وقتی یه سوالی رو بلد نیستی، سرت و میندازی پایین ساکت تر از در و دیوار می شی، خوت رو زیر میز توی جامیز قائیم می کونی نگاه معلم همچون همای سعادت روی شانه ات می نشینه و ازت می خواد جواب بدی.
تا حالا دقت کردی اگه به یه دختر تیکه بندازی یقت رو می گیرن و می گن مگه خودت خوار مادر نداری، اگه دختره بهت تیکه بندازی بازم یقت رو می گیرن و می گن خودت خوار مادر نداری.
تا حالا دقت کردی وقتی خسته و کوفته میای خونه، تا لباست رو عوض می کنی و کف زمین ولو می شی مادرت یادش می افته که چه چیزهای رو برای خونه لازم داره.
دقت کردی وقتی چیزی از پدر مادرت می خوای می گن خجالت بکش مرد شدی، وقتی موقع سربازی می شه و از معافیت حرف می زنی می گن باید بری سر بازی تا مرد بشی.
تا حالا دقت کردی وقتی نشستی داری درس می خونی در حد چی هیچ کس نمی بینه، ولی وقتی می شینی پای بازی کردن همه می گن، چقدر بازی می کنی، یکمی درس بخون.


نظرات شما عزیزان:

النا
ساعت17:21---24 خرداد 1391
سلام دوست خوبم وبت عاليه به منم سر بزن گلم خواستي همو لينك كنيم جاي اسمت ادرستو بذار گلم مرسي
پاسخ:حتماً سر خواهم زد. باعث افتخار من است که با شما تبادل لینک کنم. چشم در اولین فرصت سر می زنم.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در چهار شنبه 20 خرداد 1391برچسب:دقت کردی, خوار مادر, درس خوندن, همای سعادت, امتحان,ساعت 17:17 توسط وحید| |


Power By: LoxBlog.Com